mood2


Permulaan Cerita

Assalamualaikum semua ..
hari ni hari ke tiga aku bekerja ..aku start kerja tarikh 1/4/2015...
eh lupa nak cakap aku kerja aoa .. aku kerja xde la besar2 mcm korang . maklum la aku ada diploma ja ... tu pon sebab aku xdpt sambung dgree.. entah la mungkin bkn rezeki aku lagi kot buat masa ni ...
mesti korang tanya kan sebab apa aku x apply tempat lain.. nak apply mcm mna.. result muet aku hilang.. T_T
tapi aku dah apply dah dkt lembaga peperiksaan .. susah nak mampus nak paham procedure dia. haha !
dah la aku xpernah buat kiraman wang pos... nasib la mak aku jenis kerja dia adabuat kiriman wang pos bagai.. ada la juga penyelamat masa tu ..


nak dikembalikan cerita ..
aku nak cita pasal tempat kerja baru aku kan. ahah !!
aku kerja dekt DS healthy & beauty ..
PHYTO COLLAGEN punya company ... mesti korang ingat benda ni Multi level Marketing (MLM) kan??hahaa !! bkn la . yg MLM tu phytoscience .. ini PHYTO COLLAGEN .. hehehe :p



sebenarnya nak cerita benda tu ja .. ahah ! nnt aku review pasal product dia ok !! . jgn curang .. terus setia bersama saya :p

No comments:

Post a Comment


Sharing is Caring