mood2


Dikecewakan

hye uols .. sihat ke? semoga pembaca blog ini sihat2 belaka dan dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah . Amin . entri kali ini nak share pasal feeling ayish ney .. haha !! bkn apa , xtaw dah nak share dengan sape .. actually bukan xtaw nak share dengan siapa tp x taw mcm mna nak share ..

inilah jadinya bila memang dari dulu bkn jenis nak share problem ngan org.. pendam ja.. ermm.. lastly xtaw nak luah dekat siapa... hari ni dua kali dtg bnda sedih.. first about iphone.. yg lagi satu sbb hati.. hahaa .. aku masih sedar pasal iphone tuh.. and u deserved it 'D'
and pasal hati tu,, ahhaa !! apo ko bonda la .hahaa... org dah ada ,kau yang cari nahas dok tetibe feeling apsal kan.. ayish ayish.. baru kenal ja.. ehhe !! tp tuh la.. sedih ke happyke muka tetap senyum.. hee.. bkn apa.. xnak org lain rasa tempias sedih tuh.xnak org yg kita sayang sedih jugak..hehe !

YOUR BEST TEACHER IS YOUR LAST MISTAKE !!

aku sedih xtaw nak kongsi dengan sape.. aku sedih aku pendam. aku menangis pon aku still tunjuk happy.. Allah maha adil.. dia tahu apa perancangan untuk aku . aku berserah ,, aku redho ..

No comments:

Post a Comment


Sharing is Caring