mood2


SAKITIIII......

sentuh hatimu rasai kehadiranku , buka mata mu lihatlah segalanya . tidak ku menyangka kau berbuat begitu , kau mempermainkan segala harapanku yang setinggi langit menyintai dirimu cuba kau jelaskan usah buat ku keliru . dari dulu ku percayakan segala rupa kau berdusta , tapi kini dah terserlah menyintaimu menyayangimu tiada ertinya .

mengapa aku yang kau cari bila kau sedih .sedangkan kau ada sidia itu . bila kau bergembira diriku yg kau lupa . engkau selalu berangan angan utk mnjadi puteri kayangan . dengan caramu dan sikapmu kau lupakan saja . berulang kali aku nasihatmu . kau anggap semua itu debu . aku berfikir bagaimanalah agaknya cinta dirimu berubah.aku khuatir diluar sana agarkau diluar sana tak apa apa. hurmmm..

"WANITA WANITA YANG KEJI ADALAH UNTUK LAKI LAKI YANG KEJI , DAN LAKI LAKI YANG KEJI ADALAH UNTUK WANITA WANITA YANG KEJI(pula) , dan WANITA WANITA YANG BAIK ADALAH UNTUK LAKI LAKI YANG BAIK , DAN SEBALIKNYA" (AN-NUUR :26)

sebelum kita ingin mngenal org diluar sana . duduk sekejap pikir . kita dah ckop kenal ke dengan diri kita sendiri .sudah ckop kuat ke nak jaga hati dan perasaan org klu kita sendiri pon asyik makan hati dan selalu sangat give up dengan ujian . wahai saudra semuslim ku , hargai la org lain bfore kita hilang apa yg ada didepan mata . jgn mnyesal dikemudian diri . turunkan ego kita , takbur kita demi diri kita sendiri . sikit pon x rugi .. sebesar zarah pon x kan terkilan kalau kita berubah ke arah yang lebih baik .

YA ALLAH KAU KUAT KAN LAH IMAN KAMI , KUATKAN LAH SEMNGAT KAMI UNTUK KAMI MENEMPUH HARI HARIMENDATANG KAMI . YA ROB , KAU PERMUDAHKAN LA SEGALA URUSAN KAMI . AMIN ....

No comments:

Post a Comment


Sharing is Caring