mood2


ALONEEEE ...

assalamualaikum .. dear MY HEART , aku rasa dekat sini je la tempat yang aku rasa paling sesuai untuk meluahkan perasaan aku . tempat yang aku rasa paling selamat untuk aku berkongsi perasaan . walaupon kau tidak mempunyai perasaan untuk memahami apa yang aku rasa tapi aku rasa puas bila dapat meluahkan apa yang aku rasa.. kau hadap je la dengan apa yang nak aku luahkan . AHHA !! *kesian*

kadang kadang orang susah nak paham apa yang kita rasa . plus , aku ni plak jnis yang suka memendam . jenis yang xmau cerita dekat org . * jgn cuba dirumah , boleh bawa effect kepada hati* im felt so desperate actually , aku rasa aku mcm nak kasih syg dari seseorang . u knowwwww !! aku rasa alone gila bila dok sorang sorang . aku akan rasa mcm ney bila kawan kawan aku xde untuk huha huha .. hate this feeling .. bukan xde orang nak dekat aku . but i am fobia . takut untuk bercinta but in the same time aku dahagakan kasih syg dri org . from my family ofkos la ckop kan . bukan mudah untuk aku menerima cinta . bkn sengaja untuk aku tidak mmberi peluan g kepada org lain . tp aku tahu aku bkn jnis yang akan bg comitment dekt my couple . so btter tak payah couple dri buat orang sakit hati dengan kita . dan kita buat org sakit hati . bkn jnis aku untuk buat org lain terluka . tambah tambah dengan org yg kita syg .

so dear awk awk awk .. maafkan lah diriku seandainya tidak memebri peluang kepadamu untuk mengenali diriku seumur hidop mu . ku tahu kau akan terluka bila kau mula mngenali diri ku .

3 comments:


Sharing is Caring